Recursos online
Wordwall. Crea contingut interactiu per educació
Crea activitats interactives i imprimibles per treballar continguts de classe gràcies a la plataforma Wordwall.
Una bossa de bales
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Una bossa de bales'.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
APPangea – Geografia i Història per ESO i Batxillerat
APPangea ofereix activitats didàctiques basades en mapes digitals i jocs de geografia-història, per treballar a l’aula o de forma autònoma. Recursos gamificats i adaptats al currículum.
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Nasa Higher Education
Recursos online de la NASA per a Batxillerat i Estudis Superiors. Inclou simuladors d'aurores boreals, de satèl·lits, opcions de beques, concursos de projectes STEM, etc.
FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física
16 Apps de la NASA que val la pena explorar
Llistat d'aplicacions educatives creades per la NASA per a telèfons, tablets i reproductors digitals per a tots els nivells.
Crea jocs matemàtics casolans
Dues pàgines web amb recull de propostes per a treballar les matemàtiques amb elements que podeu trobar per casa.
Mostrant 41-50 de 240 elements.