Recursos online
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Vocabulari (Cast)
Activitats per a ampliar el vocabulari adients de P5 a 6è primària. Aprendre a expressar-nos és un competència clau per a comunicar-nos entre nosaltres de manera efectiva. Aprenguem jugant!
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Ta-Tum, on els llibres cobren vida
Plataforma educativa gamificada per a dinamitzar la lectura. Conté una enorme biblioteca oberta amb llibres educatius i novel·les per a totes les edats.
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
Els nombres romans
Jocs interactius, video i generador d'exercicis per treballar els nombres romans.
Juga amb matemàtiques
Recull d'activitats per aprendre matemàtiques jugant!
Coneix l'antic Egipte
Espectaculars recorreguts virtuals pels temples, tombes, i museus d'Egipte per conèixer i sentir Egipte.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Canals de Youtube Learn@Home
Projecte de Youtube Learn@Home per a classificar canals educatius per nivells. Des de BabyFirst Learn Colors fins a documentals de National Geographic o el canal especial de la NASA Kids.
Mostrant 31-40 de 238 elements.