Recursos online
Conte "Els tres senglars i el gran incendi forestal"
Conte educatiu amb informació clara i senzilla sobre els incendis forestals, destacant les mesures preventives per protegir persones i béns.
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Didactalia. Jocs de ciències naturals
Web on trobaràs jocs de trobar i identificar les parts del cos humà, de la cèl·lula o els elements químics de la taula periòdica
MAMT Pedagògic Take away
Recursos educatius en línia
Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició.
Cerebriti Edu. Plataforma de gamificació. Accés fins a final de curs
Web amb subscripció gratuïta fins a final de curs que permet als docents crear les seves pròpies activitats interactives i accedir a centenars de creades per altres docents.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
Escolta emisores de tot el món
En aquest web hi trobareu un globus terraqui amb milers de punts verds: són emissores amb les que podreu escoltar música i programes de ràdio de tot el món!
Memory virtual pel Dia de l'Art
Ajuda'ns a trobar les obres de la col.lecció del Museu
Mostrant 71-80 de 240 elements.