Recursos online
The Museum of the World by British Museum
Museu virtual creat pel British Museum de Londres on es pot veure en una línia temporal, dividida per continents, els diferents objectes que caracteritzen les èpoques i les cultures.
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Zoologia - classificació del regne animal
Recurs per coneixer el regne animal
Canals de Youtube Learn@Home
Projecte de Youtube Learn@Home per a classificar canals educatius per nivells. Des de BabyFirst Learn Colors fins a documentals de National Geographic o el canal especial de la NASA Kids.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Creador d'exercicis i exàmens per primària i secundària
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i pràctica
Museu de la Pesca. Palamós Costa Brava. Recursos digitals.
Fonts, eines i recursos digitals per aprendre i conèixer més sobre el mar, la pesca i els pescadors
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
Funbrain - Aprèn i diverteix-te (anglès)
Funbrain és un portal líder en jocs educatius per a nens que ofereix jocs, llibres, còmics i vídeos que desenvolupen habilitats en matemàtiques, lectura, resolució de problemes i alfabetització.
Mostrant 21-30 de 235 elements.