Recursos online
Maquillatge pels festivals, Què necessito?
Sovint els nostres fills, filles o alumnes fan presentacions on han d'anar disfressats i caracteritzats, aquí et donem algunes idees.
Jocs de Ciències Socials
Activitats educatives interactives d'història, geografia i vida en societat.
Code.org - Aprèn programació
Web on trobareu un munt de recursos diferents per aprendre programació. Vídeos, tutorials, jocs, reptes...
Descobreix Pineda de Mar!
Descobreix Pineda de Mar mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
Miró a casa i Miró en joc
Recursos educatius per conèixer diferents aspectes sobre Joan Miró: la seva vida, la seva obra, o els seus processos de treball. Jocs per nens i nenes de totes les edats
Crea jocs matemàtics casolans
Dues pàgines web amb recull de propostes per a treballar les matemàtiques amb elements que podeu trobar per casa.
Descobreix l'art amb La Col·lecció Telefònica
Fundació Telefònica obre les portes de la seva col·lecció d'art als nens i els convida a reinterpretar-la.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Préstec virtual de llibres
Servei del Sistema de Lectura Pública de Catalunya que fa possible el préstec de continguts digitals a tots els usuaris amb carnet de les biblioteques públiques catalanes.
El cabàs de les fitxes per 1r i 2n
Fitxes imprimibles en català i castellà per als cursos de cicle inicial de primària: medi, llengua, matemàtiques.... També fitxes per a P5!
Mostrant 131-140 de 240 elements.