Recursos online
Art per acolorir
Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
Coneix l'antic Egipte
Espectaculars recorreguts virtuals pels temples, tombes, i museus d'Egipte per conèixer i sentir Egipte.
Mundo Primaria
Recursos molt ben treballats per a educació primària a través de jocs i altres activitats didàctiques i descarregables gratuïts.
Descobrim Barcelona
Descobreix la ciutat de Barcelona mitjançant una gymkana online de manera gratuïta.
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
Recursos per l'escola- Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Zoologia - classificació del regne animal
Recurs per coneixer el regne animal
Matemàtiques de Batxillerat i ESO a YouTube
Presentem una sel·lecció de professors de matemàtiques al YouTube per a ESO i Batxillerat.
Smithsonian Learning Lab
Smithsonian Learning lab és un projecte que dona suport a un aprenentatge profund i significatiu amb un conjunt de recursos en línia realment interessants.
Mostrant 151-160 de 235 elements.