Recursos online
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Jocs de Ciències Socials
Activitats educatives interactives d'història, geografia i vida en societat.
Parla.cat Aprén català a internet
Espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana.
Creador d'exercicis i exàmens per primària i secundària
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i pràctica
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
Art per acolorir
Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
Coneix l'antic Egipte
Espectaculars recorreguts virtuals pels temples, tombes, i museus d'Egipte per conèixer i sentir Egipte.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
Cursos online gratuits de la UAB per Batxillerat
La UAB ofereix els seus cursos MOOC als centres de Secundària, ja que alguns d’ells poden ser d’utilitat per a docents i alumnes.
Mostrant 11-20 de 238 elements.