Recursos online
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
Videocuentos
Canal de YouTube on escoltar i veure un recull dels contes més recomanats per infants
Funbrain - Aprèn i diverteix-te (anglès)
Funbrain és un portal líder en jocs educatius per a nens que ofereix jocs, llibres, còmics i vídeos que desenvolupen habilitats en matemàtiques, lectura, resolució de problemes i alfabetització.
Poesia@.com
Recurs online de l'Edu365.cat
El pa de la guerra
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El pa de la guerra'.
Tira el dau i dibuixa!
Fitxes imprimibles amb jocs d'art: tira el dau i dibuixa la part de la figura que toca! Us divertireu molt dibuixant monstres, castells, picassos i molts mes!
British Council - Learn English Kids
Lots of free online games, songs, stories and activities for children.
Aprèn llengua de signes (catalana)
Aprèn els colors, els nombres, les salutacions, els dies de la setmana o els animals en LSC llengua de signes catalana!
Ciencies Naturals de Primaria
Llistat de vídeos amb els continguts de ciències naturals de primària
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Mostrant 81-90 de 240 elements.