Recursos online
Memory virtual pel Dia de l'Art
Ajuda'ns a trobar les obres de la col.lecció del Museu
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Visita al port pesquer de Vilanova i la Geltrú (Visita virtual)
Visita virtual a través de material audiovisual i un joc interactiu que permetrà conèixer el port pesquer de Vilanova i la Geltrú i les arts de pesca.
Fitxes de matemàtiques P5-1r
Fitxes imprimibles amb exercicis de matemàtiques adaptats per a P5 i 1r de primària, originals i variats: Sudokus, circuits, geometria i jocs de numeració!
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Diccionari escolar DIDAC en línia, el diccionari de català
El diccionari DIDAC de sempre, ara en línia actualitzat i enriquit amb més continguts. El diccionari de català ideal per als alumnes de Primària i primers cursos de Secundària.
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
Mostrant 21-30 de 240 elements.