Recursos online
Diccionari.cat, 15 diccionaris en línia de l'Enciclopèdia
Diccionari.cat conté el diccionari escolar DIDAC, El meu primer diccionari d’anglès, 10 diccionaris bilingües amb l'alemany, l'anglès, el castellà, l’italià... un diccionari de sinònims, un conjugador
Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició.
Parla.cat Aprén català a internet
Espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana.
“Ruta Modernista – Un paseo inmersivo por la magia de Jujol”
Video 360º muestra la ruta modernista de Sant Joan Despí , en conmemoración del 140 aniversario de Josep Maria Jujol
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Imprimibles per educació primària
Fitxes imprimibles per a primària: operacions matemàtiques, laberints, sopes de lletres, ortografia i ciències naturals entre altres.
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
L'univers poètic de Miquel Martí i Pol
Aplicació per a tauletes mòbils i pissarres digitals que pretén apropar els infants a la poesia per mitjà de l’obra de Miquel Martí i Pol.
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
Mostrant 171-180 de 235 elements.