Recursos online
Vestigis, el joc per descobrir les 5 rutes de l'Estanis!
Vine a Olèrdola, entra a vestigis.cat i ja podeu començar! RECORDA! Cal tenir els permisos de localització activats, ja que només podreu jugar in situ I si t'agrada l’experiència, comparteix-la!
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
Museu de la Pesca. Palamós Costa Brava. Recursos digitals.
Fonts, eines i recursos digitals per aprendre i conèixer més sobre el mar, la pesca i els pescadors
Recursos per a l'escola - Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Divulcat, divulgació científica en català
Projecte de divulgació científica en el qual alguns dels millors investigadors/ores i grups d'investigació dels territoris de llengua catalana tenen l'oportunitat d'anar difonent les seves recerques.
Cork games, el memory del Museu del Suro
La sureda és un dels ecosistemes més rics de la mediterrània. Descobriu des de l'aula els animals que viuen a prop de l'alzina surera.
Fes Festa!, publicació per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Mostrant 51-60 de 238 elements.