Recursos online
Mundo Primaria
Recursos molt ben treballats per a educació primària a través de jocs i altres activitats didàctiques i descarregables gratuïts.
Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Matemàtiques amb Bmath
Gratuïta durant el confinament! Bmath és una app educativa per a l'aprenentatge gamificat de les matemàtiques, una de les millors apps educatives del mercat.
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Matepractic. Matemàtiques a la vida quotidiana
Exercicis de matemàtiques contextualitzades per millorar la competència matemàtica
Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
Mostrant 21-30 de 240 elements.