Recursos online
Programa amb Scratch
Amb Scratch pots programar les teves pròpies històries, jocs i animacions i compartir les teves creacions amb altres a la comunitat en línia.
Guía d'Ocells
Catàleg d'aus elaborat per la Sociedad Española de Ornitología on trobareu molta informació, imatges i els cants de centenars d'aus que passen o viuen a la península
Generador d'operacions matemàtiques interactiu
Pàgina que permet crear operacions matemàtiques per resoldre de forma interactiva amb l'ordinador.
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició.
Generador d'exercicis d'escriptura, matemàtiques i anglès
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i ràpida
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
Manualitats de Pasqua
Voleu idees de manualitats per fer en família durant la Setmana Santa? Pinteu ous, feu una corona o garlandes de Pasqua, construïu la vostra pròpia palma i feu un conill amb un mitjó!
Guia "Bichos de tu entorno"
Guia d'insectes i artròpodes editada pel Real Jardín Botánico de Madrid
Mostrant 21-30 de 238 elements.