Recursos online
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
16 Apps de la NASA que val la pena explorar
Llistat d'aplicacions educatives creades per la NASA per a telèfons, tablets i reproductors digitals per a tots els nivells.
Descobrim Barcelona
Descobreix la ciutat de Barcelona mitjançant una gymkana online de manera gratuïta.
Crea jocs matemàtics casolans
Dues pàgines web amb recull de propostes per a treballar les matemàtiques amb elements que podeu trobar per casa.
“Ruta Modernista – Un paseo inmersivo por la magia de Jujol”
Video 360º muestra la ruta modernista de Sant Joan Despí , en conmemoración del 140 aniversario de Josep Maria Jujol
50 idees per a introduir la natura a casa
Llistat d'idees per a jugar i decorar la casa amb elements naturals.
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Generador de fitxes d'operacions matemàtiques
Web que et permet generar automàticament fulles de Sumes i Restes, Multiplicacions i Divisions que pots personalitzar i adaptar a les necessitats dels infants.
Tibidabo des de casa
Des del Parc d'atraccions Tibidabo proposen una sèrie d'activitats lúdiques i educatives per a tota la família per seguir gaudint del parc des de casa.
Mostrant 61-70 de 240 elements.