Recursos online
Cursos online gratuits de la UAB per Batxillerat
La UAB ofereix els seus cursos MOOC als centres de Secundària, ja que alguns d’ells poden ser d’utilitat per a docents i alumnes.
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Fitxes de matemàtiques P5-1r
Fitxes imprimibles amb exercicis de matemàtiques adaptats per a P5 i 1r de primària, originals i variats: Sudokus, circuits, geometria i jocs de numeració!
Buda 2: Camí a la il·luminació
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Buda 2'.
Zoologia - classificació del regne animal
Recurs per coneixer el regne animal
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenra
Generador d'operacions matemàtiques amb solució
Aprenem sobre òpera
En aquest web trobareu informació molt acurada i adaptada als infants sobre l'òpera, des del director de l'orquestra a l'equip artístic i tots els oficis del teatre. També conté partitures simples!
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Mostrant 81-90 de 238 elements.