Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Busca que trobaràs. De les vitrines als carrers
La nova gimcana per descobrir el Museu Etnogràfic i la vila de Ripoll.
Toporopa – Jocs de geografia Europea
Web de jocs geogràfics gratuïts sobre Europa: països, banderes, rius, monarquies, regions… adaptada a tots els nivells.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
National Museum of Natural History
Visita virtual per totes les sales del Museu d'Història Natural de l’Smithsonian
Dormir amb taurons
L’Aquàrium de Barcelona convida els petits de la casa a passar una nit envoltats de taurons i de més de 8.000 peixos diferents, i descobrir com es desperten . Tota una experiència inoblidable!
TALLER DE POSTALS DE NADAL AMB CIANOTÍPIA
Aquest taller de cianotipia ofereix una experiència única per a adults i infants, on podran aprendre i aplicar aquesta tècnica fotogràfica antiga per crear imatges úniques i molt creatives en tons de
Escape the Town a diversos pobles de Catalunya
Experiències que ajunten cultura, diversió i tecnologia, per a que gaudiu en família amb aquesta nova forma de fer turisme!
Mostrant 71-80 de 574 elements.