Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Classes de Física, Química i Tecnologia en video
Canal de youtube especialista en aprenentatge virtual on han incorporat classes de física, química i tecnologia a més de les desenes de videos que ja tenien sobre matemàtiques.
NASA Kids Club
Recursos online creats per la NASA: missions espaials, estacions internacionals, tecnologia, imatges i pòsters i molt més!
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
Visita autoguiada en família "Descobreix la persona impostora de Montblanc"
“Descobreix la persona impostora de Montblanc” és una visita autoguiada en família per gaudir, a través del joc, del patrimoni arquitectònic, cultural, natural i agroalimentari de Montblanc.
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Seterra – Qüestionaris geogràfics
Plataforma de qüestionaris geogràfics amb centenars d’exercicis per identificar països, capitals, banderes, oceans i molt més a nivell mundial.
Viu la ciència a La Ginesta
Aquí us deixem un enllaç on trobareu totes les activitats programades! https://bibliotecalaginesta.cat
Jocs per aprendre -Origami, Tangram, 3 en ratlla -
Us proposem un recull de jocs per seguir aprenent mentre desenvolupen la capacitat de concentració,la creativitat la lógica i molt més.
Mostrant 131-140 de 561 elements.