Resultats de la cerca
Colònies d'estiu Emocionals a La Granja
Les Colònies Emocionals són una de les activitats estrella de La Granja per l’alt impacte i resultats. Divertides, segures, amb professionals acreditats i formats.
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l'EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Zoologia - classificació del regne animal
Recurs per coneixer el regne animal
Planetari familiar: estels sobre el mar
Us esperem per viure junts una aventura estel·lar inoblidable!
Camina descalç
Aquest sender us farà gaudir de noves sensacions a través del sentit del tacte, però també de la vista, de l’olfacte i de l’oïda. Una activitat que us ajudarà a respectar i a estimar l'entorn.
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües
Mostrant 111-120 de 551 elements.