Resultats de la cerca
TALLER DE POSTALS DE NADAL AMB CIANOTÍPIA
Aquest taller de cianotipia ofereix una experiència única per a adults i infants, on podran aprendre i aplicar aquesta tècnica fotogràfica antiga per crear imatges úniques i molt creatives en tons de
Aigua va!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El taller vol fer reflexionar sobre la importància de l'aigua en la vida quotidiana i prendre consciència per fer-ne un bon ús.
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
Contes per aprendre anglès
Web de contes en vídeo i altres recursos en anglès i activitats per treballar el vocabulari.
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Visita guiada al cel nocturn
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
Formació professorat: Laboratori de Moviment
Laboratori de moviment que entrena el cos i l’escolta per explorar espai, temps, imaginació i presència, descobrint el plaer de moure’s i crear, individualment i en col·lectiu.
Caiac de Móra a Miravet (2-3h)
Una de les rutes en caiac més boniques del riu Ebre, senzilla i apte per a tothom, però amb el seu punt d'aventura. Sempre sorprenent, aquest tram de l'Ebre ens enamorarà. Activitat guiada i exclusiva
Mostrant 131-140 de 551 elements.