Resultats de la cerca
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Ioga per infants i ioga en família
El ioga acompanya als nens i nenes en el seu creixement físic, emocional, intel·lectual i ètic (valors) d’una manera integra, per millorar la consciència corporal, la concentració, respiració
Code Club: programació creativa i gratuïta
Tallers extraescolars gratuïts de programació amb Scratch per a nens i nenes de 9 a 13 anys. Sessions setmanals a escoles i espais comunitaris. Consulta el mapa i troba el Code Club més proper!
Descobreix Pineda de Mar!
Descobreix Pineda de Mar mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Introducció digital saludable: Eines i recursos
Xerrada participativa per a famílies amb infants d'educació primària
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
Summer Camp La Molina
Al campament internacional 100% en anglès de La Molina viurem en plena natura, farem moltes activitats d'aventura i potenciarem les nostres habilitats creatives! Una experiència inolvidable!
Experiència Cacaolat
Vols descobrir tot el que amaga una ampolla de Cacaolat? Descobrirem d'on provenen els ingredients necessaris i posarem en valor tot el procés d'elaboració d'aquesta beguda tan especial.
Escola Infantil de Circ
Vine a aprendre acrobàcies, malabars, trapezi i a passar-t'ho d'allò més bé.
Mostrant 91-100 de 551 elements.