Resultats de la cerca
Visita i tallers per a famílies o AMPAs
Visita la Granja-Escola Can Pidelaserra amb la teva família o amics. El lloc ideal per organitzar activitats amb grups de pares i fills amb amplies zones per passar el dia. Tallers personalitzats!
Pedals al parc de la Fontsanta
L'activitat "Pedals al parc" permet descobrir els beneficis i serveis ambientals i socials d'un espai verd urbà mentre es fa ús d'un mitjà de transport sostenible: la bicicleta.
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Ciencies Naturals de Primaria
Llistat de vídeos amb els continguts de ciències naturals de primària
Fitxes imprimibles Anglès Primària
Exercicis per a repassar totes les competències d'anglès incloses al currículum de primària. Vocabulari, lèxic, gramàtica.
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Extraescolar programació
Extraescolar de programació per a nens i nenes de 10 a 16 anys.
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses
Mostrant 171-180 de 551 elements.