Resultats de la cerca
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una posterior visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera.
Descobreix l'art amb La Col·lecció Telefònica
Fundació Telefònica obre les portes de la seva col·lecció d'art als nens i els convida a reinterpretar-la.
Fes-te de la colla
La colla del Patapum necessita nous membres per fer front a les seves missions.
Code Club Catalunya: tallers de programació gratuïts aquest hivern!
Vols que els teus fills i filles aprenguin a crear jocs i animacions mentre s'ho passen bé? Els tallers Code Club tornen aquest hivern amb activitats de programació amb Scratch totalment gratuïtes per
El Pas Dels Llops
Són uns reportatges sobre boscos, de la gent, entitats que fan recerca, investigació, reintroducció d'espècies de fauna a Catalunya. Els trbareu a Spotify.
EDUCACIÓ EMOCIONAL AMB CAVALLS
Tallers d´educació emocional amb cavalls . En grups de 6-8 nens/es màxim o en grups de família.
Juga amb matemàtiques
Recull d'activitats per aprendre matemàtiques jugant!COLÒNIES D'ESQUÍ I SURF DE NEU A LA CERDANYA
Colònies d'esquí i surf de neu per a infants de 6 a 17 anys
Protagonistes invisibles
Al museu ha arribat una carta misteriosa amb un missatge en clau: "4 històries, 4 vaixells. No hi són, però sí hi són..."
El peix Irisat
Basat en la col·lecció de contes il·lustrats de Marcus Pfister. Teatre i titelles per descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Mostrant 101-110 de 551 elements.