Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Camí Vell Queralbs-Núria
El "Camí Vell" de Queralbs a Núria és probablement un dels itineraris de muntanya més característics de Catalunya i del Pirineu.
Matepractic. Matemàtiques a la vida quotidiana
Exercicis de matemàtiques contextualitzades per millorar la competència matemàtica
Taller d'Autoconeixement i Orientació Vocacional Wake Up Teen
El teu fill o filla no sap què estudiar? Està desmotivat/a? Té baixa l'autoestima? 9 de cada 10 alumnes acaben sabent quins estudis en concret volen realitzar o en quin àmbit es volen desenvolupar
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
La història de Marie Heurtin
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'La història de Marie Heurtin'.
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Mostrant 301-310 de 571 elements.