Resultats de la cerca
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
PONT DE DESEMBRE EN FAMÍLIA A LA NATURA
Passeu el pont de desembre en família i envoltats de natura a les nostres cases de colònies i albergs de muntanya a la Cerdanya, la Vall d'Aran i Berguedà.
Construïm un molinet de vent!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Cadaqués en vaixell des de l'Escala.
Ruta en vaixell per la Badia de roses fins a desembarcar a Cadaqués per visitar aquest emblemàtic poble mariner. Embarcar de nou i tronada a l'Escala en vaixell.
Escalem en família
No cal saber escalar, només cal tenir ganes de compartir un dia diferent en família
JOC DE PISTES: EL BISBE OLIBA I EL MANUSCRIT PERDUT
És la proposta de joc de pistes destinat a famílies amb fills de 6 a 12 anys, per a descobrir la ciutat així com l'empremta que hi va deixar l'emblemàtica figura del bisbe i abat
Mostrant 131-140 de 561 elements.