Resultats de la cerca
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Planetari familiar: estels sobre el mar
Us esperem per viure junts una aventura estel·lar inoblidable!
La biodiversitat al parc de Torreblanca
Activitat per a casals d’ 1 hora i 30 minuts de durada.
Senderisme familiar entorn de Vallter
Descobreix les rutes de senderisme que ofereix l’entorn de Vallter
Visita amb clau a la vila medieval d'Hostalric
Visita autoguiada amb la clau de la vila al Recinte Medieval
Descobreix Rupit amb en Rupes
Descobreix Rupit amb en Rupes és una activitat per fer en família i descobrir de forma dinàmica el poble i el seu entorn seguint les instruccions de l'aplicació mòbil.
50 experiments i activitats sensorials
En aquest recull trobareu els materials i procediments necessaris per a fer pasta de sal, neu artificial o plastilina casolana a més de moltes activitats de motricitat fina per infantil i primària
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
ELS CLINQUERONS I EL TRESOR D'ASLAND
Els Clinquerons i les Clinquerones són uns follets que ronden per aquestes muntanyes. Són molt trapelles. Han obert el cofre d'Asland i s'han emportat el que hi havia dins. Ajuda'ns a trobar-ho!
Els amics de la cinglera basàltica
Itinerari gamificat amb realitat augmentada per descobrir el patrimoni geològic de Castellfollit de la Roca.
Mostrant 61-70 de 551 elements.