Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Tió de Nadal al fons del mar
Vine a fer cagar el tió de L’Aquàrium de Barcelona i emporta’t una bona sorpresa!
Jocs de Ciències Socials
Activitats educatives interactives d'història, geografia i vida en societat.
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Audiocontes i descarregables Editorial Nanit
Activitats i idees per gaudir dels contes de l'editorial Nanit basats en cançons de grups catalans: il·lustracions per pintar, jocs, propostes d'educació emocional, guies per encetar converses, etc.
Videocuentos
Canal de YouTube on escoltar i veure un recull dels contes més recomanats per infants
Recursos per a l'escola - Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Ens cuidem quan ens estimem
En aquests tallers per a dones grans treballarem l’afectivitat i la sexualitat des d’una perspectiva feminista.
Missatge de Nadal pel fons del mar
A L’Aquàrium de Barcelona hem preparat una xarxa per tal que entre tots puguem deixar els nostres missatges de Nadal per tenir cura del fons del mar. Vine i deixa el teu missatge!
Contes bojos!
Crea contes personalitzats molt divertits omplint un formulari. Foment de l'escriptura i lectura en llengua catalana.
Les taules de multiplicar
Pàgina web amb recursos per a treballar lúdicament les taules de multiplicar. Activitats virtuals de cada taula autocorregibles i fitxes imprimibles. Molt didàctic i original!
Mostrant 511-520 de 571 elements.