Resultats de la cerca
Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
Hivern en família a l'Alberg Mirador
Situat a peu de pistes de l’estació d’esquí de Port del Comte, l’Alberg Mirador és l’allotjament ideal per gaudir d’una estada de neu i d'esquí en família.
Granja Aventura Park
Vine a descobrir el món dels animals i de la natura a través de la diversió a Granja d’Aventura Park!
Juga la Peripècia del Retorn a La Capona: una ruta única per entendre la pedra seca
Jugant a aquesta Peripècia ajudaràs a que les construccions de pedra seca no caiguin en l’oblit…i que l’etèria Acor torni a casa seva. T’hi apuntes? És totalment gratuït!
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
Especials.
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Especials'.
Mostrant 121-130 de 551 elements.