Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Generador d'operacions matemàtiques interactiu
Pàgina que permet crear operacions matemàtiques per resoldre de forma interactiva amb l'ordinador.
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)
Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una posterior visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera.
EL LLADRE DELS MUSEUS D'OSONA
Descobreix el Misteri del Lladre dels Museus a Osona. Recull el quadern a qualsevol museu i resol els enigmes per atrapar El Fantasma.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Circuit d'orientació
Circuit d'orientació per el medi natural
Remolina de Requesens i els secrets del palau | Museu del Renaixement
Joc de pistes gratuït per descobrir el Renaixement al Palau de Requesens: grans visiten el museu i petits aprenen jugant.
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
Mostrant 121-130 de 551 elements.