Resultats de la cerca
Guia "Bichos de tu entorno"
Guia d'insectes i artròpodes editada pel Real Jardín Botánico de Madrid
Taller d'Autoconeixement i Orientació Vocacional Wake Up Teen
El teu fill o filla no sap què estudiar? Està desmotivat/a? Té baixa l'autoestima? 9 de cada 10 alumnes acaben sabent quins estudis en concret volen realitzar o en quin àmbit es volen desenvolupar
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
Bany de Bosc
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Viatge al fons del mar en batiscaf
Us convidem a pujar a bord d'un batiscaf virtual que ens portarà a les profunditats de l'oceà!
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
25 curtmetratges per veure amb nens
Selecció de 25 curtmetratges educatius sobre valors i emocions per a nens i nenes, pensats per a veure'ls en família.
Sigues Tortuga
Espectacle de titelles
Mostrant 11-20 de 561 elements.