Resultats de la cerca
Si haguéssim nascut a Tàrraco
Som romans
Caiac de Vinebre a Móra (2-3h)
Una ruta única al riu Ebre, que ens portarà a coneixer algunes de les seves impresionants illes, uns espais naturals protegits increïbles. Activitat guiada i exclusiva
Els amics de la cinglera basàltica
Itinerari gamificat amb realitat augmentada per descobrir el patrimoni geològic de Castellfollit de la Roca.
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Quins requisits cal complir per convertir-se en un expert?
Per ser un expert calen 4 coses. Quines?
Triescape Miquel Martí i Pol i Roda de Ter
Joc triple: gimcana, geocerca i joc d’escapada.
COLÒNIES D'ESTIU PARC NATURAL DELS PORTS
Els nens/es viuran i experimentaran uns dies plens d'activitats de muntanya, orientació, gimcanes, tallers, aprenentatges i (des)connexió al cor del Parc Natural dels Ports a 1100 m. d'altura.
Veniu a buscar el tió al Bages
La Figuera a Castellnou de Bages ofereix activitats i allotjament amb pensió completa del dia 6 al 8 de desembre. una masia reformada, ideal per a grups i famílies on passar un cap de setmana familiar
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
Mostrant 31-40 de 553 elements.