Resultats de la cerca
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Tibidabo des de casa
Des del Parc d'atraccions Tibidabo proposen una sèrie d'activitats lúdiques i educatives per a tota la família per seguir gaudint del parc des de casa.
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
Si haguéssim nascut a Tàrraco
Som romans
Casa Bofarull
Casa Pairal, Modernista, Anterior al segle XIV, reformada per arquitecte JM JUJOL i GIBERT. Casa visitable.
Videos Educatius Online
Web de recull de material audiovisual sobre temes variats per a infants de totes les edats.
Contaminació i canvi climàtic.
Diferents recursos per treballar el tema de la contaminació, el canvi climàtic i el reciclatge
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
VISITA GUIADA
Activitat familiar.
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Mostrant 121-130 de 551 elements.