Resultats de la cerca
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
The Dad Lab
Sergei, un pare londinenc a temps complet de dos nens Alex i Max comparteix tots els seus experiments, jocs creatius, joguines educatives,… que els hi prepara i en els quals ells són els protagonistes
INTEGRACIÓ SENSORIAL A CASA - Com construir cases sensorialment intel·ligents? FORMAT ONLINE
Envieu-nos mail o consulteu a la web, per conèixer les noves dates. A l'instagram de @ceibarcelona cada dia preparem noves activitats per fer-vos el dia a dia més fàcil
Poesia@.com
Recurs online de l'Edu365.cat
Visita comentada, TRENexperiències: Els viatges de luxe
A finals del segle XIX i principis del XX, van existir aquests tipus de trens de passatgers on es vivia una experiència molt especial de viatge amb tren. Vols saber com era?
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
COLÒNIES D'ESQUÍ I SURF DE NEU A LA CERDANYA
Colònies d'esquí i surf de neu per a infants de 6 a 17 anys
Trans Segarra, pedalant entre castells.
Vine a descobrir alguns dels castells de la Segarra. Oferim una proposta familiar, sense complicacions i recorreguts força fàcils.
Robòtica BEAM (Lleida)
En aquests activitat, els nens i joves, a partir de 9 anys, desenvoluparan robots analògics que reprodueixin comportaments complexos i interessants a través de components simples.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 301-310 de 570 elements.