Resultats de la cerca
La història de Marie Heurtin
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'La història de Marie Heurtin'.
SIMULACRE DE RESCAT D'UN DOFÍ
Activitat recomenada per famílies a partir de 6 anys.
Caixa Forum Barcelona
Art i cultura, a un dels centres socials i educatius més emblemàtics de la ciutat
Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició.
Experiència personalitzada per a famílies
Experiència personalitzada per grup d'infants, claustre de professors o famílies, que volen realitzar una activitat lúdica de salut i benestar fora de l'àmbit habitual per retrobar-se i cohesionar-se.
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Taller "El curiós pastisseria educativa
De l’origen al plat. Explorarem d'on provenen la xocolata, la farina, el sucre i més, introduint conceptes de comerç just i sostenibilitat.
Visita online del Metropolitan Museum - New York
Visites Online a les exposicions del Metropolitan Museum - New York
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Extraescolar robòtica i programació
Extraescolars de robòtica i/o programació per a nens i nenes de 5 a 16 anys.
Mostrant 291-300 de 553 elements.