Resultats de la cerca
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
8è APLEC, Jornades Internacionals de Plegat Educatiu
Jornades de formació dedicades al plegat (origami i altres tècniques de plegat), amb tallers, xerrades, exposicions i altres activitats per a educadors de tots els àmbits i nivells educatius.
Mostrant 41-50 de 550 elements.