Resultats de la cerca
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Aprèn llengua de signes (espanyola)
Recursos educatius en llengua de signes. Banc d'imatges i activitats educatives. Una manera de comunicar-nos amb els infants sords però també amb nadons!!
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Galeria online del British Museum
Visita el British Museum sense moure't de casa!
ARBORETUM DE LES BRUIXES I BANDOLERS
L'Arborètum de Bruixes i Bandolers és un espai que s’ha volgut recuperar dotant-lo de personalitat i aprofitar la zona enjardinada amb un gran potencial com a espai interpretatiu i de sensibilització
Descobreix l'art amb La Col·lecció Telefònica
Fundació Telefònica obre les portes de la seva col·lecció d'art als nens i els convida a reinterpretar-la.
Visita online del Metropolitan Museum - New York
Visites Online a les exposicions del Metropolitan Museum - New York
50 idees per a introduir la natura a casa
Llistat d'idees per a jugar i decorar la casa amb elements naturals.
Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'Àliga
Museus d'art
Llistat d'alguns museus del nostre territori i internacionals amb galeries i visites virtuals de gran qualitat per gaudir i aprendre sense sortir de casa.
Mostrant 101-110 de 551 elements.