Resultats de la cerca
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Circuit d'orientació
Circuit d'orientació per el medi natural
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
PintaMaps Món (per Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya – ICGC)
Eina web en català que permet “pintar” el mapamundi i aprendre topònims geogràfics mentre el personalitzes amb els teus colors.
A Montserrat, volant!
La millor manera de visitar la muntanya de Montserrat. Pujareu fins Montserrat en 5 minuts mentre gaudiu del paisatge excepcional de la muntanya a vista d'ocell..
Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició.
Caiac de Garcia a Móra (1h30)
Una ruta curta i facil que guarda un dels tresors de l'Ebre: la Illa de Subarrec. Perfecta per families amb nens petits o amb poc temps i molt per descobrir. Activitat guiada i exclusiva
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'Àliga
Mostrant 361-370 de 567 elements.