Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Visita i tallers per a famílies o AMPAs
Visita la Granja-Escola Can Pidelaserra amb la teva família o amics. El lloc ideal per organitzar activitats amb grups de pares i fills amb amplies zones per passar el dia. Tallers personalitzats!
Chef camp - Colònies d'anglès i cuina a Tamarit
Treu el gran chef que portes dins!
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
El tresor de la Quimeta
Recorreu el museu seguint les pistes i descobrint a on s’amaga el tresor
El cos humà i els sentits
Jocs i activitats educatives sobre el cos humà. Inclou tests i sopes de lletres, fitxes educatives i jocs sobre els sentits, els sistemes, els ossos o els músculs!
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
Aigua va!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El taller vol fer reflexionar sobre la importància de l'aigua en la vida quotidiana i prendre consciència per fer-ne un bon ús.
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Guia "Bichos de tu entorno"
Guia d'insectes i artròpodes editada pel Real Jardín Botánico de Madrid
Mostrant 321-330 de 569 elements.