Resultats de la cerca
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
PintaMaps Món (per Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya – ICGC)
Eina web en català que permet “pintar” el mapamundi i aprendre topònims geogràfics mentre el personalitzes amb els teus colors.
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Recerca en acció
Propostes per a fer experiments interessants de manera senzilla. Cal seleccionar un àrea temàtica i també un nivell educatiu.
Generador d'operacions matemàtiques interactiu
Pàgina que permet crear operacions matemàtiques per resoldre de forma interactiva amb l'ordinador.
Matepractic. Matemàtiques a la vida quotidiana
Exercicis de matemàtiques contextualitzades per millorar la competència matemàtica
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
National Museum of Natural History
Visita virtual per totes les sales del Museu d'Història Natural de l’Smithsonian
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Pedals al parc de la Fontsanta
L'activitat "Pedals al parc" permet descobrir els beneficis i serveis ambientals i socials d'un espai verd urbà mentre es fa ús d'un mitjà de transport sostenible: la bicicleta.
Mostrant 331-340 de 569 elements.