Resultats de la cerca
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
JOCS TRADICIONALS: a què jugaven les nostres àvies i avis?
Jocs cooperatius, de taula, gegants, de valors, d'emocions, d'estratègia, de cucanya... Taller recomanat per a totes les edats: des de P3 fins a ESO i Batxillerat, També formacions per a mestres.
Canals de Yotube per aprendre anglès - British Council
El British Council ha creat diferents canals de YouTube adequant el contingut per les diferents etapes, per aprendre anglès de forma entretinguda.
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
Mustang - Mustang
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Mustang'.
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
DESCOBREIX EL CRAM!
Visita dinamitzada plena de sorpreses per a families amb nens i nenes entre 6 i 12 anys.
Contes bojos!
Crea contes personalitzats molt divertits omplint un formulari. Foment de l'escriptura i lectura en llengua catalana.
Mostrant 171-180 de 566 elements.