Resultats de la cerca
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
Parla.cat Aprén català a internet
Espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana.
Fes Festa!, publicació per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.
Els nombres romans
Jocs interactius, video i generador d'exercicis per treballar els nombres romans.
Dinàmiques per treballar les pantalles amb joves
Material per a professionals sobre la prevenció amb pantalles Prevenció i promoció de la salut entorn a l'ús de les pantalles amb grups de joves, especialment de 12 a 15 anys.
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenra
Generador d'operacions matemàtiques amb solució
Excursions en familia Emofamily
Cada mes i durant tot l’any, “La Granja, Ability Training Center” organitza les excursions EMOFAMILY, on l’aprenentatge estarà assegurat per a grans i petits.
ARBORETUM DE LES BRUIXES I BANDOLERS
L'Arborètum de Bruixes i Bandolers és un espai que s’ha volgut recuperar dotant-lo de personalitat i aprofitar la zona enjardinada amb un gran potencial com a espai interpretatiu i de sensibilització
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
Mostrant 71-80 de 546 elements.