Resultats de la cerca
Construïm un molinet de vent!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
ANEM A BUSCAR EL TIÓ DE NADAL
El Tió de Nadal us espera als boscos de Cantonigròs. Veniu a buscar-lo, us hi esperem!
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Zona Clic - Jocs creats per educadors
Recull extens de jocs i activitats per seguir aprenent diferents temes de les àrees curriculars i per tots els nivells de l'escolarització.
Edu365 web de recursos online del Dept. Educació
Web de la Generalitat amb recursos molt variats per seguir aprenent!
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Contes d'hivern en anglès
Recull de diferents contes sobre l'hivern i el fred i la neu majoritàriament explicats en anglès.
50 idees per a introduir la natura a casa
Llistat d'idees per a jugar i decorar la casa amb elements naturals.
Manualitats de Pasqua
Voleu idees de manualitats per fer en família durant la Setmana Santa? Pinteu ous, feu una corona o garlandes de Pasqua, construïu la vostra pròpia palma i feu un conill amb un mitjó!
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Mostrant 41-50 de 547 elements.