Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Fitxes i quaderns imprimibles en castellà de 1r de Primària fins a 4t d'ESO
Quaderns de l'Editorial La Calesa amb continguts i exercicis per Primària i Secundària per treballar la ortografia, lectura comprensiva, expressió Escrita, matemàtiques i càlcul ABN
Depuradora de Gavà-Viladecans
La visita a l'EDAR de Gavà-Viladecans, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
A Montserrat, volant!
La millor manera de visitar la muntanya de Montserrat. Pujareu fins Montserrat en 5 minuts mentre gaudiu del paisatge excepcional de la muntanya a vista d'ocell..
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
Aventura en família!
Si vols passar un dia genial amb la família, no et perdis el forfait familiar.
PLANETA TITELLA AL POBLE ESPANYOL!
El proper 22 i 23 de març torna el millor cap de setmana per als més petits i per a tota la família a Barcelona! Aterreu al Planeta Titella, el Festival de Titelles de Barcelona!
Mostrant 91-100 de 551 elements.