Resultats de la cerca
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
Introducció digital saludable: Eines i recursos
Xerrada participativa per a famílies amb infants d'educació primària
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Colònies d'estiu d'aventura i natura, a La Molina!
Combinem esport i natura, tot a La Molina! Ens omplim d'adrenalina amb un ràfting per aigües braves o amb el Tyrovol, el circuit de tirolines més llarg dels Pirineus!
Taller "El conscient" pastisseria educativa
Cuina conscient. Taller de pastisseria per cuinar amb atenció plena, gaudint de cada pas: textures, aromes i colors.
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Imprimibles per educació primària
Fitxes imprimibles per a primària: operacions matemàtiques, laberints, sopes de lletres, ortografia i ciències naturals entre altres.
Experiència personalitzada per a famílies (Osona)
Experiència personalitzada per grup d'infants, claustre de professors o famílies, que volen realitzar una activitat lúdica de salut i benestar fora de l'àmbit habitual per retrobar-se i cohesionar-se.
VISITA GUIADA
Activitat familiar.
ANEM A BUSCAR EL TIÓ DE NADAL
El Tió de Nadal us espera als boscos de Cantonigròs. Veniu a buscar-lo, us hi esperem!
Mostrant 71-80 de 547 elements.