Resultats de la cerca
El tresor de la Quimeta
Recorreu el museu seguint les pistes i descobrint a on s’amaga el tresor
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Tira el dau i dibuixa!
Fitxes imprimibles amb jocs d'art: tira el dau i dibuixa la part de la figura que toca! Us divertireu molt dibuixant monstres, castells, picassos i molts mes!
Generador d'exercicis d'escriptura, matemàtiques i anglès
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i ràpidaCode Club: programació creativa i gratuïta
Tallers extraescolars gratuïts de programació amb Scratch per a nens i nenes de 9 a 13 anys. Sessions setmanals a escoles i espais comunitaris. Consulta el mapa i troba el Code Club més proper!
Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
La construcció d’una torre carolíngia de fusta
Proposta didàctica interdisciplinària, on es reproduiran els passos que els antics constructors havien de fer per aixecar una torre de guaita.
Vida a pagès a Can Calopa
Rememora la vida antiga posant-te en la pell dels pagesos i coneix les tasques a dur a terme en una finca agrícola única situada al cor de Collserola.
NGA Kids Art Zone
El Museu Nacional d'Art dels Estats Units ofereix aplicacions per a totes les edats sobre art: eines per a crear, comprendre i aprendre història de l'art.
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Mostrant 251-260 de 547 elements.