Resultats de la cerca
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Art i Ciència. Què s'amaga rere d'una obra d'art?
Aquesta activitat pretén presentar de ben a prop el món de la Conservació-restauració i mostrar com Art i Ciència es fusionen per a un únic fi: preservar el nostre patrimoni.
BESTIOLES DE NIT
Ombres de cuques, sons de gripaus, vols d’ocells nocturns!
Contaminació i canvi climàtic.
Diferents recursos per treballar el tema de la contaminació, el canvi climàtic i el reciclatge
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
Fes-te de la colla
La colla del Patapum necessita nous membres per fer front a les seves missions.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Tasta l’entorn de Mas de Colom
Passejada interpretativa per l'entorn de la finca Mas de Colom
El Pas Dels Llops
Són uns reportatges sobre boscos, de la gent, entitats que fan recerca, investigació, reintroducció d'espècies de fauna a Catalunya. Els trbareu a Spotify.
Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.
Mostrant 21-30 de 558 elements.