Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Jardí Botànic de plantes aromàtiques i medicinals Ecoherbes, visita guiada
Descobrirem de forma interactiva, un món d’experiències sensorials pel que fa a aromes, sabors, textures, colors i propietats de las plantes, els usos actuals i històrics, en diverses civilitzacions.
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
Joc d'enigmes Verdaguer
Activitat familiar autònoma. Joc de pistes pels carrers de Folgueroles i la Casa Museu Verdaguer. 4€ per participant.
Quizziz. Jocs per aprendre
Crea qüestionaris o utilitza els ja creats amb aquesta web per posar a prova els coneixements o seguir aprenent de forma divertida
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'Àliga
Robòtica BEAM (Lleida)
En aquests activitat, els nens i joves, a partir de 9 anys, desenvoluparan robots analògics que reprodueixin comportaments complexos i interessants a través de components simples.
Tasta l’entorn de Mas de Colom
Passejada interpretativa per l'entorn de la finca Mas de Colom
Mostrant 31-40 de 556 elements.