Resultats de la cerca
La construcció d’una torre carolíngia de fusta
Proposta didàctica interdisciplinària, on es reproduiran els passos que els antics constructors havien de fer per aixecar una torre de guaita.
Contes en Català
Pàgina dedicada a promocionar el català a través de contes, històries i recursos. Aquesta pàgina s’actualitza constantment amb nou contingut.
El peix Irisat
Basat en la col·lecció de contes il·lustrats de Marcus Pfister. Teatre i titelles per descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Matemàtiques de Batxillerat i ESO a YouTube
Presentem una sel·lecció de professors de matemàtiques al YouTube per a ESO i Batxillerat.
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Visita teatralitzada a la Muntanya de Sal
“GEOTOK, LA VUITENA MERAVELLA” Un grup de geòlegs Tiktokers s’han proposat participar al repte mundial #EightWonder, per buscar la vuitena meravella del món, i la seva aposta és la Muntanya de Sal.
Experiència creativa de papiroflèxia
Taller lúdic, creatiu i emotiu per a passar una bona estona aprenent i gaudint.
LLibres escolars Vicens Vives (Catalunya)
Accés lliure als recursos digitals de l'editorial Vicens Vives
Mostrant 51-60 de 555 elements.