Resultats de la cerca
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
Aprèn llengua de signes (espanyola)
Recursos educatius en llengua de signes. Banc d'imatges i activitats educatives. Una manera de comunicar-nos amb els infants sords però també amb nadons!!
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Ruta i tast al celler en segway
Gaudeix de les vinyes del Penedès desplaçant-te amb un vehicle original i divertit com és el segway. Fes parada a un celler i gaudeix d'una visita guiada amb una degustació dels seus vins i caves.
Visita online del Metropolitan Museum - New York
Visites Online a les exposicions del Metropolitan Museum - New York
La construcció d’una torre carolíngia de fusta
Proposta didàctica interdisciplinària, on es reproduiran els passos que els antics constructors havien de fer per aixecar una torre de guaita.
La biodiversitat al parc de Torreblanca
Activitat per a casals d’ 1 hora i 30 minuts de durada.
Quadernet de feinetes per Educació Infantil
PDF descarregable amb desenes de fitxes per a seguir aprenent des de casa amb un format senzill pensat per a les famílies mitjançant plantilles, imatges i descripcions curtes i entenedores.
Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
Miró a casa i Miró en joc
Recursos educatius per conèixer diferents aspectes sobre Joan Miró: la seva vida, la seva obra, o els seus processos de treball. Jocs per nens i nenes de totes les edats
Mostrant 401-410 de 545 elements.