Resultats de la cerca
Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenra
Generador d'operacions matemàtiques amb solució
Els amics de la cinglera basàltica
Itinerari gamificat amb realitat augmentada per descobrir el patrimoni geològic de Castellfollit de la Roca.
Classes virtuals d'Història de la professora Caty González
Exercicis pràctics, explicacions teòriques, exàmens (i fins i tot la seva correcció), recomanacions de pel·lícules, fotografies, tècniques d'estudi i d'altres, per aprendre sobre història
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
Descobriu les viles florides
Els municipis Viles Florides són aquells pobles i ciutats que treballen per a la millora de l’espai urbà i de la qualitat de vida dels seus habitants.
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
CASAL TERAPEUTIC D'ESTIU PER A INFANTS DE 3 A 9 ANYS i COLÒNIES D'ESTIU PER A INFANTS DE 4 A 14 ANYS
Un Casal de 3 setmanes (en horari de 9 a 14h), on realitzem varies sessions de teràpia al dia, contextualitzades en una dinàmica de casal d'estiu o unes colònies d'estiu de 5 dies.
Caiac de Vinebre a Móra (2-3h)
Una ruta única al riu Ebre, que ens portarà a coneixer algunes de les seves impresionants illes, uns espais naturals protegits increïbles. Activitat guiada i exclusiva
Tipografies per educació
Diferents fonts per crear documents i fitxes per infants
DESCOBREIX EL CRAM!
Visita dinamitzada plena de sorpreses per a families amb nens i nenes entre 6 i 12 anys.
Mostrant 281-290 de 551 elements.