Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

DESCOBREIX LA QUADRA

Cada primer diumenge de mes, descobrim La Quadra amb una visita i un taller familiar, per aprendre i conèixer de forma divertida i dinàmica la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos.

CREEPY HALLOWEEN

El pla perfecte per passar un dia de Halloween en l’espectacular entorn del Poble Espanyol de Barcelona amb decoracions, personatges, música en directe, tallers d'artesania i moltes sorpreses més!

El pa de la guerra

Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El pa de la guerra'.

Rumberta, la Pingüina Gitana

Rumberta és una pingüina, Gitana i Rumbera, que viu al Pol, una terra sempre gelada i blanca. Un dia decideix viatjar pel món per conèixer els colors, tant diversos com són les cultures.
Mostrant 71-80 de 555 elements.